Известие

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на модул за дистанционно управление на централното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Монтаж на модул за дистанционно управление на централното

    Здравейте колеги
    имам проблеми с ключалките на предните врати които могат да заключват но не отключват. Ключарите казват, че са за смяна с втора употреба от автоморги
    те. Купих модул с две дистанционни за управление на
    централното заключване същото като показаното в подобна тема на FIAT форума / http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=83644 / и въпросите ми са:

    1.Голямото жълто реле на платката с бушони и релета
    ли е модула за централното заключване / става въп
    рос за Алфа Ромео 146 1999 год./

    2.Коя от двете схеми от фиатския форум е правилната

    3.Кафявия кабел от закупения модул къде отива.
    Alfa Romeo 146 TS 16v 1999г.

  • #2
    Ако сте добре с английският и четенето на схеми -тук съм качил схемата на централното.
    В схемата към която сте дал линк, се ползва директно управление на двигателите на бравите, което не ви препоръчвам. Модулът на централното си има входове, управлявани с ниско ниво(-), но как модулът който сте придобили да се върже към тях, не мога да кажа без да зная що за модул е това. Къде се намира централата на 145/146(и как изглежда) се вижда от схемата(стр.13,14) от схемата към която дадох линк.
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • #3
      Това е правилния начин.
      Колегата дето е качил снимката, си е направил труда да го напише разбираемо за непрофесионалисти, ама нещо не му вярват...
      Това във Фиат форума де.
      Кафявия кабел се свързва заедно с черния към - (маса, шаси) и никъде другаде.
      Attached Files
      Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 23:52.
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #4
        Правил съм ги и двете схеми.
        Тая, която я дава производителя на пръв поглед е по-прегледна и безопасна. Проблемът при нея е, че може да има пет кабела, което прави внушителните 5! пермутации. Тоест около 120 комбинации. Трябва да се знаят, кои точно са кабелите, а за фиата няма никъде схеми за централното. Колега от фиат-форума ми изпрати някакви, но все пак всичко си дойде на мястото, след като отворих вратите. Изненадааааа! Кабелите влизащи, нямат нищо общо с излизащите. Нито по цвят, нито по дебелина. Това са подводните камъни за тая схема.
        Със другата, дето се бъзика директно централното съм на алфата. Проблемът тука е, че с две копчета отключваш и заключваш, без значение с кое. Много често си намирам колата отключена.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
          Това е правилния начин.
          Колегата дето е качил снимката, си е направил труда да го напише разбираемо за непрофесионалисти, ама нещо не му вярват...
          Това във Фиат форума де.
          Кафявия кабел се свързва заедно с черния към - (маса, шаси) и никъде другаде.
          Ако така са свързани релетата на тоя модул - това е начинът действително. Запазва се функциалноста на оригиналната централа, няма опасност централата да подаде команда отключване а модулът заключване и да отхвърчи предпазител. След като модулът е само дистанционно за централата, може да се монтира на мястото на оригиналното дистанционно - под предният плафон. Стига да е с подходящи размери, разбира се.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Правил съм ги и двете схеми.
            Тая, която я дава производителя на пръв поглед е по-прегледна и безопасна. Проблемът при нея е, че може да има пет кабела, което прави внушителните 5! пермутации. Тоест около 120 комбинации. Трябва да се знаят, кои точно са кабелите, а за фиата няма никъде схеми за централното. Колега от фиат-форума ми изпрати някакви, но все пак всичко си дойде на мястото, след като отворих вратите. Изненадааааа! Кабелите влизащи, нямат нищо общо с излизащите. Нито по цвят, нито по дебелина. Това са подводните камъни за тая схема.
            Със другата, дето се бъзика директно централното съм на алфата. Проблемът тука е, че с две копчета отключваш и заключваш, без значение с кое. Много често си намирам колата отключена.
            Няма подводни и никакви други камъни в показаната схема. Няма място и за никакви вариации и размишления. Начина е ТОЧНО този при Фиат и при още стотина други модели автомобили, на които централното заключване се управлява по 2 кабела, независимо с + или с -. Възможни са и други начини на свързване и функциониране на системата, но технически издържаният и теоритично правилният е този начин.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #7
              Tова добре, но когато в машинката влизат пет кабела става малко сложно да разбереш кои са двата управляващи.
              Сега ще микажеш, че ти ги знаеш кои са.
              Ако колегата знаеше кои са, нямаше да пита
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                В конкретния случай, схемата отговаря на въпроса на автора на темата.
                За други модели... всеки трябва да си преценява възможностите.
                Аз съм виждал как се прави основен ремонт на двигател, как се шлайфа кол. вал, как се пасват клапани, ама не мога да си го направя сам.

                Когато почнеш от много работи да разбираш и всичко да знаеш сам да си направиш, не е добре работата... ама това е друга тема.
                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                  .......
                  Когато почнеш от много работи да разбираш и всичко да знаеш сам да си направиш, не е добре работата... ама това е друга тема.
                  Или както се казва - "широк специалист".............ама плитък.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Нямаше ме два дни и сина закарал колата на професионалист. За 20 лева човека си е свършил перфектно работата.

                    Дадеми следната информация за монтирането на закупения модул:
                    -жълт и розов - отрязани / не се използват /
                    -бял и син -към снопа кабели в шофьорската врата
                    -оранжевия с двата диода -към снопа кабели за мигачите
                    -кафявия - пропуснал свързването
                    -червен и черен - към бусата над релетата стоящи под кората /прилагам стара снимка/ между другото ако някой знае кое реле за какво е да пише.
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 146 TS 16v 1999г.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от bonevski Покажи съобщение
                      Нямаше ме два дни и сина закарал колата на професионалист. За 20 лева човека си е свършил перфектно работата.

                      Дадеми следната информация за монтирането на закупения модул:
                      -жълт и розов - отрязани / не се използват /
                      -бял и син -към снопа кабели в шофьорската врата
                      -оранжевия с двата диода -към снопа кабели за мигачите
                      -кафявия - пропуснал свързването
                      -червен и черен - към бусата над релетата стоящи под кората /прилагам стара снимка/ между другото ако някой знае кое реле за какво е да пише.
                      Или схемата на свързване на релетата в модулът не е тая, която е в постът на колегата, или кафевият кабел е на маса. Няма как да работи инак. Важно е че работи, при това по правилният начин(съдейки по използването на белият и синият кабел само) в крайна сметка.
                      Ако бяхте пуснали темата преди придобиването на модулът, щях да Ви посъветвам да си закупите направо аларма. Не е задължително да се включва сирената, а предоставя още една функция - дистанционно отлючване на багажникът, много полезно и удобно.
                      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                      Comment


                      • #12
                        Използвам темата за да не пускам нова. 1 колега със 156 си беше направил следното когато отключи колата с дистанционното да се вкл. светлините /само предните за мъгла/ и лампите вътре в купето. Някой по запознат може ли да каже как точно и какво е нужно да се направи обмислям ако не е нещо сложно да си го направя на колата от подписа
                        -------------------------------
                        ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                        ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                        Comment


                        • #13
                          Някои от модулите имат функция при отключване да активират 3-ти канал (осветление в купето, сваляне на стъкла и т.н.) за 20-тина секунди. Нататък е лесно вече.
                          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                          Comment


                          • #14
                            Здравейте. Някой може ли помогне къде се връзва кабела за дистанционно отваряне на багажника. И изобщо възможно ли е да се върже на 145-ца. Благодаря
                            Alfa Romeo 145 1,8 t.s'96 140говеда половината пасящи
                            Alfa Romeo 159 1,9JTS'06 160cv

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от bralivia Покажи съобщение
                              Здравейте. Някой може ли помогне къде се връзва кабела за дистанционно отваряне на багажника. И изобщо възможно ли е да се върже на 145-ца. Благодаря
                              Може да се направи. Къде и как ще се върже, зависи от изводът на дистанционното. Схемата на заключването на багажникът съм качил в темата за общи приказки. Не зная на коя страбица.
                              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                              Comment

                              Working...
                              X